czy ktoś robi ispella?

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Pon, 11 Sty 1999, 16:02:15 CET

On Mon, Jan 11, 1999 at 01:01:42PM +0100, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Po raz kolejny napiszę: chciałem robić ale ze słownikiem PL.
> Niestety słownik ów wedle developerów nie jest jeszcze gotów
> więc dałem sobie spokój.

Więc puść z tym co jest (przecież jest słownik ,,Kazia'' a WM, Pliszka
i Gacek robią to o wiele szerzej, i mają szansę nie skończyć przed
Nowym Rokiem (tak, wiem który dziś stycznia ;-)).

Choćby do waiting... lub speca w tej postaci
jakiej masz prześlij do mnie... Proszę ;-).