czy ktoś robi ispella?

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pon, 11 Sty 1999, 17:17:52 CET

[poniedziałek, 11 styczeń 1999], Ziemek Borowski napisał(a):

> Więc puść z tym co jest (przecież jest słownik ,,Kazia'' a WM, Pliszka
> i Gacek robią to o wiele szerzej, i mają szansę nie skończyć przed
> Nowym Rokiem (tak, wiem który dziś stycznia ;-)).
>
> Choćby do waiting... lub speca w tej postaci
> jakiej masz prześlij do mnie... Proszę ;-).
Niestety .... nie mam.
Dla ułatwienia sprawy proponuje ściągnąć ispell*diff z debiana i poprostu
regułki dla dpkg poprawić, przerobić na ala rpm i umieścić w specu :)

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz - Cron w irc.pl on #plug - misiek w misiek.eu.org -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +