CVS...

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Wto, 12 Sty 1999, 21:59:09 CET

Witam.
 Mam pewna propozycje co do zorganizowania drezewa w cvs'ie.
 Na poczatku maly disclaimer, nie z cvs'em dopiero zaczynam wiec moze
jescze nie czuje o co chodzi wiec jesli to co napisze jest bez sensu -
wybaczcie.
 Moja propozycja jest taka, zeby zrobic moduly w cvs'ie tak ja sa grupy
w RPM'ach czyli np. Base/Kernel a wewnatrz  programy nalezace do takiej
grupy.
 Spece powinny znajdowac sie w jakims podkatalogu w katalogu programu a
nie wszystkie razem w osobnym module (IMHO spec jest sprawa wtorna w
stosunku do programu, a poza tym mam nadzieje ze pld nie ograniczy sie
tylko do tlumaczenia specow)
 Poza tym dobrze by bylo gdyby kazda grupa i program miala managega, ktory
by mial jakas kontrole nad tym czy pakiet sie nie rozjezdza. np. zeby nie
bylo takich jaj jak z pwdb, gdzie mamy pakiet z wersja ktora autor wycowal
ze swojego oficjalnego ftp.

 Jestem niemalze pewien ze przy takiej organizacji uda sie zrobic
automatyczne generowanie dystrybucji, ale na razie nie wiem jak.

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL