! Szukam ludzi !

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Śro, 13 Sty 1999, 13:42:26 CET

[wtorek, 12 styczeń 1999], Ziemek Borowski napisał(a):

> * Paweł Gajda (nie wiem z jakich powodów) zaprzestał robienia serwisu WWW
> projektu.
kiedy www trafi do CVSu moze coś tam doskrobie
> * Trzeba by już teraz zacząć rekonstruować założenia techniczne (że budowane
> z usera, że (teraz o develu, kloczek nigdy jasniej nie sformułował
> założeń stable) binarki mają takia, a takie prawa, że co się da i ma sens
> kerberyzujemy i ipv6, że używanie devela niemal nie ma sensu bez ipv6
to jest na www (patrz pietro wyzej)
> * Podręcznik użytkownika...
a co tu takiego mialo by byc ?

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz - Cron w irc.pl on #plug - misiek w misiek.eu.org -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +