! Szukam ludzi !

Marcin Korzonek mkorz w shadow.eu.org
Śro, 13 Sty 1999, 22:35:39 CET

[wtorek, 12 styczeń 1999], Piotr Grochowski napisał:

> Banalnego. Zajął się współtworzeniem installera PLD... A to jest dość
> czasochłonne zajęcie....

Auuuuuuuuuu! Paweł Gajda tworzący instalator i Paweł Gajda -- webmaster
to _DWIE RÓŻNE_ osoby. Zbieżność nazwisk jest najzupełniej przypadkowa
(nie Ty pierwszy się na to nabrałeś...)
Pawły! Zacznijcie może używać drugich imion we From, coby Was można było
łatwiej rozpoznać! ;)

Pozdrawiam
--
   Marcin Korzonek