Prosba o poprawke listara/zmailera

Wojtek Slusarczyk wojtek w mailbox.tuniv.szczecin.pl
Sob, 16 Sty 1999, 13:24:14 CET

On Sat, 16 Jan 1999, [iso-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> i tu się mylisz. Przecież ten plik nie jest wykonywany. Tam są tylko
> informacje dla crona kiedy i co ma odpalić.
Cos mi sie pop***o... to przez to, ze zobaczylem na poczatku
#!/bin/bash ...

> ??? co wymaga ?

02 1 * * * 	root 	!/usr/bin/run-parts /etc/cron.daily
02 2 * * 0 	root 	!/usr/bin/run-parts /etc/cron.weekly
02 3 1 * * 	root 	!/usr/bin/run-parts /etc/cron.monthly

Wykrzyknika .. to taki znak interpnkcyjny w jzyku polskim i nie tylko ;)
Z hc-cronem byly problemy jak sie nie stosowalo takiej techniki ;)

> akurat z przebudowaniem zmailera zawsze miales problemy z tego wzglededu,
> ze ja robie zmailera na serwerze na którym zmailer jest zainstalowany i sobie
> pracuje, a podczas ./configure zmailer sprawdza sobie czy jest
> /etc/zmailer/zmailer.conf i stamtad bierze wiekszosc ustawien.

O jej, no to wywal na czas konfiguracji ten plik czy co ..

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin