Kajam się

Pawel Gajda pagaj w lo13.univ.szczecin.pl
Śro, 20 Sty 1999, 10:06:38 CET

Witam wszystkich,

Przez ostatni tydzień leżałem powalony przez grypę, więc dopiero teraz
odpowiem dokładniej na (IMHO całkowicie słuszne) zarzuty, że
zaniedbałem dokumentację PLD.

Obecnie pracuję nad nową wersją serwisu, ale to jeszcze trochę potrwa
bo niestety na horyzoncie pojawiła się bestia zwana końcem semestru,
a za nią już macha następny potwór, który nazywa się... no wiecie
jak ;)

Anyway, nadal chcę to ciągnąć, ale być może będę zmuszony oddać komuś
część dotyczącą PLD-stable, bo straciłem z nią kontakt odkąd
przeszedłem całkowicie na devel.  Z tego co wiem kloczek do tej pory
nie sprecyzował swoich wymagań i oczekiwań; radziłbym by coś takiego
powstało dopóki ilość pakietów do ewentualnej przeróbki jest mała.

Ze swej strony przygotuję coś większego i poważniejszego o PLD-devel,
bo w sumie jest to jedyne PLD jako tako gotowe do instalacji i
używania ,,out of the box'', więc i jakaś propaganda by się przydała.

I ponawiam swój apel: jeśli ktoś chce coś skrobnąć (lub już skrobnął
na temat PLD i około-PLD) jest proszony o przysłanie tego do mnie lub
umieszczenie tego w publicznym miejscu (CVS?).

PS. Acha, publicznie ogłaszam, że nie jestem osobą pracującą nad
instalatorem (choć nie wykluczam tego w przyszłości) ;)))
Można się do mnie zwracać per PaGaj jeśli ktoś ma problemy z
odróżnianiem nas ;)
--
Paweł ,,pagaj'' Gajda