archiwum pld

Sergiusz Pawlowicz ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Śro, 20 Sty 1999, 18:04:58 CET

On śro, sty 20, 1999 at 04:34:14 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Wed, 20 Jan 1999, Sergiusz Pawlowicz wrote:
> [..]
>
> Swietnie.
> Sergiusz czy możemy prosić o jakieś małe poinstruowanie dotyczące tego jak
> tym się mamy posługiwać, jak widzisz powiązania tego narzędzia z resztą
> zasobów, jakie zmiany wprowadzać to powinno w trybie pracy każdego z nas ?

okiej, wystawilem to po to, zebyscie, towarzysze, obejrzeli ;-)
i powiedzieli czy warto podazac ta droga.

> Wogóle cokolwiek co powinnimy Twoim zdaniem wiedzieć na temat powyższego

pewnie, dopieszczę system i napiszę niebawem instrukcję.

> Jest rozróżnienie na użytkowników i developerów. W związku z tym jak
> wygląda tryb zgłaszania haseł dostępowych itp ?

tak samo jak do cvs :-))

--
http://pl.qmail.org/~ser/              icq#27579212
weź kredki i namaluj jej słońce (albo zapal lampkę)