archiwum pld

Śro, 20 Sty 1999, 18:14:07 CET

On Wed, 20 Jan 1999, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> okiej, wystawilem to po to, zebyscie, towarzysze, obejrzeli ;-)
> i powiedzieli czy warto podazac ta droga.

Zapewne warto. Ja z tego typu systemami jeszcze nie obcowałem (nie miałem
okazji) i za bardzo nie zdaję sobie sprawy z tego jaki potencjał może
tkwić w tym kolejnym zwieżu :)
Kiedyś w Crossccomie pracowałem z wewnętrznym bug raport systemem ale
różniło się to znacznie (już nawet zewnęrrznie) od tego co tu widzę i
przypuszczam, że potencjał cech może tu być także inny.

Przypuszczam, że Krzysiek już miał okazję korzystać z czegoś takiego, bo
kiedyś proponował założenie tego co zacząłeś robić.
Wieć pytanie do Was dwuch (ciebie i Krzyśka) .. jaki potencjał w tym
konkretnie tkwi i jakie "sznurki" to w sobie które można by połączyć z
innymi narzędziami ?

[..]

> tak samo jak do cvs :-))

To może teraz hurtem uwspólnimy te hasła i konta. Tzn. ja Ci przekażę
passwd jakie już mam w CVS (?). Ułatwiłoby to ciut całość, a aż tak
newralgiczne te hasła nie są żeby takie uwspólnienie było złamaniem jakiś
zasad.