kilka pytań

Robert Slaski robert w polbox.com
Śro, 20 Sty 1999, 21:55:20 CET

[...]

> cięzko będzie coś takiego zmieścić na dyskietce.
> chyba że chcesz rozbudowaywać linuxconf-a ;-)
>
> (oczywiście obaj pisaliśmy o PLD-devel? ?;-)

Nie wiem jakie są założenia instalatora (śledzę ten projekt, ale na razie
nie można mówić choćby o jego wersji alfa :-), ale dlaczego chcesz
zmieścić cały instalator na jednej dyskietce - na niej to może się
zmieścić najwyżej jajko + ramdysk z pierwszą fazą instalatora. Reszta może
być dociągana po zamontowaniu cdroma/ustanowieniu połączenia ftp. No i
liczę na jakiś miły interfejs graficzny do przyszłych wersji instalatora -
a to już z pewnością na jedną dyskietkę nie wejdzie.

pzdrwm,
RSA