kilka pytań

Ziemowit Borowski Ziembor ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Śro, 20 Sty 1999, 18:19:00 CET

Wed, Jan 20, 1999 at 12:25:47PM +0100, robert w polbox.com napisał:
> 1) czy squid-2.1.PATCH2-2d na pewno u was działa. MSZ nie ma prawa
> (błędne niektóre opcje w squid.conf), poza tym skrypt w init.d nie jest
> świadom lokalizacji plików konfiguracyjnych w /etc/squid/*

z kopa nie. AFAIR jest tam trochę kłopotów typu
http_access deny all ;-)

> [...]
> początkującego usera domowego. Mam na myśli głównie złagodzenie surowych
> reguł bezpieczeństwa (np. zmiana 'deny all' na 'accept all' w proxy,
> dopisanie pierwszego użytkownika do grupy wheel itp). Również uproszczenie
> podstawowej konfiguracji, głównie podłączenia do internetu za
> pośrednictwem tpnetu (podajemy nazwy serwerów news i poczty, posiadane
> konta, a wówczas instalator robi resztę - instaluje serwer newsów, sucka,
> fetchmaila, proxycache, przeglądarkę, i co tam jeszcze się chce - a
> później konfiguruje całość tak, aby ładnie ze sobę współpracowała.

cięzko będzie coś takiego zmieścić na dyskietce.
chyba że chcesz rozbudowaywać linuxconf-a ;-)

(oczywiście obaj pisaliśmy o PLD-devel? ?;-)