Kajam się

Pawel Gajda pagaj w lo13.univ.szczecin.pl
Czw, 21 Sty 1999, 08:56:56 CET

[środa, 20 styczeń 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Przypomnę, że do dokumentacji jest moduł PLD-doc.
No to teraz się zupełnie ośmieszę i zapytam: ,,co to, od kiedy i
gdzie???'' Szczerze mówiąc w ciągu kilku ostatnich tygodni listę
śledziłem pobieżnie i prawdopodobnie przeoczyłem zawiadomienie o tym
cudzie.

> Przy okazji. Widzę, że dzisiaj już jakoś po woli rusza sprawa
> bezpośredniego robienia modywikacji via CVS. I bardzo dobrze .. nareszcie
> coś rusza :). Mam nadzieję, że ułatwi i przyspieszy to wszelkie roboty.

Moim zdaniem przydałaby się krótka informacja o tym jak korzystać z
CVS.  Wtedy wszyscy mogliby korzystac z niego.

--
Paweł Gajda