Kajam się

Pią, 22 Sty 1999, 17:11:42 CET

On Wed, 20 Jan 1999, Paweł Kołodziej wrote:

> IMHO nie koniecznie. Czy jest sens wystawiania w CVS projektu nad którym
> "bezpośrednio" pracuje tylko jeden człowiek (czytaj ja) ? Jak do tej pory
> nikt nie przysłał mi żadnego patcha do PePeSzy (oczywiście poza Twoim z
> automake/autoconf). Więc narazie bym się wstrzymał.
>
> Przy okazji: Jeśli ktoś ma jakieś uwagi, sugestie czy znalazł błędy w
> PePeSzy to niech śmiało do mnie pisze. Mile widziane są zarówno sugestie,
> jak i patche.

Wiesz ja bym tam jeszcze duużo pozmieniał ale jakoś mniej mam na to chęć
jeżeli bym musiał o tym Tobie pisać. Wolałbym coś zrobić, a to czy to
włączysz do kolejnej wersji bedzie zależeć od Cibie :) (wsio ryba ;)
Czasami od idei do realizacji jest tyci odcinek, którego może się komuś
nie chcieć przekazać dalej tylko dlatego, że trzeba go wydłużyć po to żeby
z kimś o tym porozmawaić .. coś dodatkowo skrobnnąć :)

kloczek
PS. Ja bym jednak po mimo wszystko był za wrzuceniem w CVS. Jeżeli w
PePeSzy miałaby być szersza baza do tłumaczenia to jej uzupełnianie i
poprawianie byłoby już tylko z tego powodu prostrsze. Ty też mógłbyś zająć
się wtedy tylko samą pepeszą, a nie oddatkowo samym integrowaniem zxmian z
obecnymi źródłami. Pierszą rzeczą jaką już w zasadzie mam częściowo
wykonaną w źródłach do PePeSzy jest przeformatowanie tego na "ludzką"
postać (C style z emacsa). Kolejna to rozseparowanie deklaracji od
implementacji na pliki nagłowkowe i resztę (teraz jest to co najmniej
"przemieszane" :). Jakby to uporządkować to moze i reszta by coś dodała
bo źródła (bez urazy) byłyby bardziej przejrzyste.
PS2. Wrzucenie w CVS praktycznie nic nie kosztuje nawet gdyby nic z tym
programem już więcej się nie miało stać .. ale a nóż ;)