kilka pytań

Wojtek Slusarczyk wojtek w mailbox.tuniv.szczecin.pl
Czw, 21 Sty 1999, 09:31:59 CET

On Wed, 20 Jan 1999, Robert Slaski wrote:

> Wiem, chodzi o to, żeby wszystko działało od pierwszego kopa...

No uruchomi sie ... ale i tak kazdy powinien zerknac do configow ...

> Nie wiem, czy wiesz, ale kolor czerwony wywołuje agresję, ja tam zmieniłem
> tło na niebieskie ;-)

No ale niebieski nie jest adekawtny do 'temperamentu' maszyny ;)

> [root w pepe robert]# rpm -qf /usr/lib/libstdc++.so.2.9
> pgcc-libstdc++-1.1a-1

~$ rpm -e pgcc-*
~$ rpm -Uvh egcs-*
~$ rpm -Uvh libstdc++-*

Sorry, ale egcs ma wszystko to co pgcc-1.1 ba nawet wiecej ;), ale chodzi
tez aby wywalic z sysetmu wszystko co jest linkowane z glibc-2.0 ... (niby
so-linki takie same i powinno byc kompatybilne -- w rzeczywistosci widzisz
co sie dzieje ..)

BTW Mozesz tez przebudowac sobie pgcc-1.1.1 jak sie do niego
przyzwyczailes ... ale nie biore odpowiedzialnosci za przebudowywanie
niektorych pakietow nap glibc tym kompilatorem ...

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin