services, socks5

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pią, 22 Sty 1999, 09:00:27 CET

[czwartek, 21 styczeń 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Chyba nie jest tak jak myślisz imuszą być specjane wersje do socks.
Hmm - Beeth w irc mówił, że programy skompilowane z socks5 pójdą też
jeśli serwer socks5 będzie np. wyłączony (ale to tylko _chyba_).

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz -- Cron w irc.pl on @#plug -- misiek w pld.za.net -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +