%ghost

Artur Frysiak wiget w usa.net
Nie, 24 Sty 1999, 10:47:29 CET

Witam
Czy może mi ktoś wytłumaczyć jak działa makro %ghost ?
Przygładałem się gnuplot.spec i stwierdziłem, że przydało by się rozdzielić
wersje X'ową od nie X'owej, ale wymagało by to pocięcia pakietu na 3
podpakiety:
gnuplot
gnuplot-svga
gnuplot-x11
gdzie svga i x11 zawieraja po jednym pliku a gnuplot 2 pliki (man i help)
Wolałbym aby były tylko dwa podpakiety i dlatego pytam o %ghost.
Czy można nim zrobić tak aby plik był w obu pakietach a w przypadku jego
istniena już nie podmieniał go ? A może ktoś ma inny pomysł co zrobić z
gnuplot.

Wiget
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak