CVS <-> FTP

Pon, 25 Sty 1999, 21:41:05 CET

On Mon, 25 Jan 1999, Michał Kuratczyk wrote:

> OK.
>
> To ja jeszcze z innej beczki - CVS w praktyce.
> Jestem sobie off-line i poprawiam spece z CVS. Potem się łączę i chcę
> apgrejdnąć repozytorium, ale wypadałoby też dodać komentarze, a ja nie
> pamiętam co pozmieniałem, bo za dużo tego było. Zmiany drobne, więc szkoda
> changelog'a, ale w CVS trza by to uwzględnić. Jak mogę dodać komentarze
> off-line i potem wszystko razem zuploadować do CVS?

Komentaż można podać po -m z tym, że to się nadaje do takich
jednolinijkowych komentaży. Myslę, że ustawiająć zmienną CVSEDITOR na
powiedzmy vim i przekazując pajpem skrypt do vima (z jego pleceniami) w
którym wsadowo byłoby idź na koniec pliku i dopisz tam treść, a na konec
wyjdź z edycji ze zgraniem) to dałoby się w ten sposób wsadowo załatwić
to jakoś.
Oczywiście żeby połączenie było kompresowane to "cvs -z9 .."