CVS <-> FTP

Michał Kuratczyk kurkens w polbox.com
Pon, 25 Sty 1999, 22:21:14 CET

On Mon, Jan 25, 1999 at 09:00:33PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

>W zasadzie na incoming możesz popchnąć tylko archiwa źródłowe które nie
>wlatują do CVS (żeby było szybciej kompletować źródła).
OK.

To ja jeszcze z innej beczki - CVS w praktyce.
Jestem sobie off-line i poprawiam spece z CVS. Potem się łączę i chcę
apgrejdnąć repozytorium, ale wypadałoby też dodać komentarze, a ja nie
pamiętam co pozmieniałem, bo za dużo tego było. Zmiany drobne, więc szkoda
changelog'a, ale w CVS trza by to uwzględnić. Jak mogę dodać komentarze
off-line i potem wszystko razem zuploadować do CVS?

--
Michał Kuratczyk