CVS <-> FTP

Wto, 26 Sty 1999, 20:44:32 CET

On Tue, 26 Jan 1999, Artur Frysiak wrote:

> Może oetykietować patche, icony, wmconfigi co tam jeszcze jest SOURCES poza
> samymi źródłami jakoś ( -r PATCHES ) i wtedy ludzie jak nie niechcą źródeł a
> jedynie patche i inne to dają cvs co -r PATCHES SOURCES i po kłopocie.

Niezly pomysl. Sprobuje to wdrozyc i dam znac jak juz bedzie gotowe.
Na razie mecze cie z podniesieniem mera. Dzisiaj rano przy sprzataniu
sprzataczka pociagnela mi za jeden kabel i prawdopodobnie wyrwala gniazdko
w karcie sieciowej. Probuje cos z tym zrobic od jakiegos czasu. Na
najblizsze godziny z tego powodu jestem wylaczony z bierzacych robot.