Q: ncpfs-2.2.0

Wojtek Slusarczyk wojtek w mailbox.tuniv.szczecin.pl
Śro, 27 Sty 1999, 17:21:20 CET

On Wed, 27 Jan 1999, Ziemek Borowski wrote:

> Osobną sprawą jest to jak powiedzieć userom, że by pakiet miał pełną
> fukcjonalność dla nie-roota, to muszą trochę zmienić... IMHO niestety musimy
> wprowadzić na wzór debiana README.PLD ;-0.

I tak tez sie stanie ...

Ostatnio zabawialismy sie najnowszym SunOS-lem (solaris-2.7) czy jakos
tak, bo przyszedl do biblioteki sparc ...
Wystarczylo ze dzemik pokazal mi wynik 'find / -perm +4000' to malo co z
krzesla ze smiechu nie spadlem ... A jak nastepny pokazal jakie
uprawnienia sa na logach to po prostu szkoda mi sie zrobilo chlopakow z
Sun Microsystem -- czas dla nich stanal w miejscu dawno temu ...

Dlatego nie chcial bym aby nasz Linux tak wygladal... Owszem nic nie jest
doskonale i wszystko ma dziury i raczej wszystko powinno sie robic w
przestrzeni uzytkownika (sam tak pracuje), ale nie przesadzajmy zbytnio z
ta przestrzenia ... (maszyna_w_domku != maszyna_w_sieci)

> ew. jak w suse... (yast zmienia uprawnienia wg zadanej listy ,,profilowanej''
> -- problemem jest to że tracimy tak jeden z atutów rpma czyli rpm -Va ;-/.

I tak kazdy sobie bedzie przebudowywal pakiety i tak ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin