Q: ncpfs-2.2.0

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Czw, 28 Sty 1999, 13:23:07 CET

On Wed, Jan 27, 1999 at 05:21:20PM +0100, Wojtek Slusarczyk wrote:

> I tak kazdy sobie bedzie przebudowywal pakiety i tak ...
myślisz? Ale wtedy instalacja serwera (bez dokładniejszego strojenia)
to minimum trzy dni zapieprzu... Ja tam przebudowuję wtedy jak coś muszę
gruntownie zmienić,  lub bardzo mi zależy by rpm -V rutynowo nic nie pokazywał
(tak np. zrobiłem z sendmailem i qpopperem: mam rpm-a dostosowanego
do mojego site). Ale więcej? Nie sądzę...

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/