Q: ncpfs-2.2.0

Wojtek Slusarczyk wojtek w mailbox.tuniv.szczecin.pl
Czw, 28 Sty 1999, 14:02:44 CET

On Thu, 28 Jan 1999, Ziemek Borowski wrote:

> myślisz? Ale wtedy instalacja serwera (bez dokładniejszego strojenia)
> to minimum trzy dni zapieprzu... Ja tam przebudowuję wtedy jak coś muszę
> gruntownie zmienić,  lub bardzo mi zależy by rpm -V rutynowo nic nie pokazywał
> (tak np. zrobiłem z sendmailem i qpopperem: mam rpm-a dostosowanego
> do mojego site). Ale więcej? Nie sądzę...

Tak .. ja na ten przyklad sobie nie wyobrazam ab postawic server w dzien
czy dwa .. tam przynajmniej kilka dni trzeba pogrzebac aby wystawic takie
cos do sieci publicznej ..
Z drugiej strony jezeli ludzie beda (a napewno 90% tak robi) siagac
nadmierne uprawnienia z binarek/katalogow/plikow to i tak i tak diabli
wezma np ~$rpm -Va ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin