kernel 2.2.x i domena pld.org.pl

Wojtek Slusarczyk wojtek w mailbox.tuniv.szczecin.pl
Pią, 29 Sty 1999, 09:12:34 CET

On Thu, 28 Jan 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> W związku s powyższym prosiłbym teraz o zgłaszanie wszystkich zasobów
> jakie dobrze żebyśmy zarejestrowali w tej domenie. Na razie to co mam
> zanotowane, to:
> - pld.org.pl - główne www (będzie jeszcze krócej choć może być to to samo
>   co www.pld.org.pl),
> - mail.pld.org.pl jako MX dla domeny pld.org.pl,
> - cvs.pld.org.pl - serwer cvs,
> - mail-arch.pld.org.pl - przeszukiwarka archiwum list.

Niech wystawia tez delegacje na szcecinskie secondary (1-2 maszyny) i
chyba Sergiusz tez wezmie na swojej maszynie na secondary ta domene ...

> hyper szybkiego i tu spróbuję zapytać się czy TASk nie zasponsorowałby
> nast postawieniem serwera ftp.

Moze byc tez mer i ftp.ps.pl ... zrobi sie odpowiednie wpisiki i po
zabiegu ...

PS Co to za fundator ? Moze moglibysmy sie jakos odwdzieczyc ?
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin