kernel 2.2.x i domena pld.org.pl

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pią, 29 Sty 1999, 18:48:25 CET

On Thu, 28 Jan 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Chodzi mianowicie o to żeby spróbować sformułować w sposób rozsądny
> warunki takiego przejścia. Czego jeszcze brakuje (jakich dodatków) w tej
> chwili żeby takie przejście było w pełni udane ?
Jezeli o mnie chodzi to 2.1 uzywalem na i386 od bodajze 2.1.85.
Wrazenia - momentami stabilnosc pozostawiala sporo do zyczenia ale
wszystko bylo poprawiane w ciagu kilku dni. Od 2.1.117 wszystko bylo
pieknie - zadnych problemow. Tak pozostalo az do 2.2.0 (jezeli pomine
problemy z ladowaniem shapera jako modulu od 2.1.130 do 132).
Uzywalem: obsluga plug'n'pray, IDE,
ppp+kompresory, slip, dummy, fat+vfat+ext2+iso9660 i z tym w 2.2.0 nie ma
problemow.

> Kolejna sprawa to domena pld.org.pl. Ponad tydzień temu zwróciłem si z
> prośbą o udostępnienie tej domeny bezplątnie przez NASK. Efekt końcowy
> jest taki, że w zasadazie zostałem olany ciepłym moczem. Uznałem, że
> zabrałem się do sprawy nie fachowo i zwróciłem się do ludzi na pl-admins z
> prośbą o wskazanie włąściwej procedury załatwienia sprawy. W tym momencie
> momentalnie znalazł się fundator, który bez wstępnych warunków postanowił
> opłacić z własnych sirodków rejestrację domeny i jutro z rana powinien
> pójść już formulaż do NASK z rejestracją domeny.
no i brawo!

> [...]
> jakie dobrze żebyśmy zarejestrowali w tej domenie. Na razie to co mam
> zanotowane, to:
> - pld.org.pl - główne www (będzie jeszcze krócej choć może być to to samo
>   co www.pld.org.pl),
> - mail.pld.org.pl jako MX dla domeny pld.org.pl,
> - cvs.pld.org.pl - serwer cvs,
> - mail-arch.pld.org.pl - przeszukiwarka archiwum list.
>
> Prośba o uzupełnienie i/lib korektę powyższej listy.
> Dobrze by było żebyśmy nie skupiali w miarę możliwości więcej niż jednej
> funkcji na jednym hoście czyli żeby ogólnie przypominało to wszystko mniej
jeszcze bugs.pld.org.pl

> Otwarta sprawa to ftp. Tutaj zapewne przydałoby się, żeby było to coś
> hyper szybkiego i tu spróbuję zapytać się czy TASk nie zasponsorowałby
> nast postawieniem serwera ftp.
BTW: jakie lacze ma TASK do Szczecina (polpak) i jak mniej wiecej
przedstawia sie utylizacja tego lacza? bo niestty czasem bywaja momenty
kiedy sie do korwety nie moge polaczyc...

Pozdrowienia,
  Marek

--
 /      Finga elephant w szczecin.hsn.pl 4 PGP key       \