proftpd, qpopper i inne takie - może to ktoś w końcu pr zeczyta :]

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Czw, 1 Lip 1999, 22:22:45 CEST

O ile pamięć mnie nie myli to napisałeś(aś):

> Brawo ten pan. Dokładnie o to mi chodziło.

No nic. Przepraszam Was za zamieszanie. Zaraz cofnę zmianę. Żeby to nie była
tylko głupia nauczka, to może mi ktoś wyjaśni różnice w sprawie PAMa?

Dzięki ;)

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440,
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer