QMAIL i IPv6?

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Pią, 2 Lip 1999, 19:12:16 CEST

[piątek, 02 lipiec 1999], Michal Margula napisał(a):

> Witam :]
>
> Mam pytanie co do QMAILA i pacza do IPv6 leżącego na CVSie. Jakie jest jego
> działanie? Zaaplikowałem go i nic się nie zmieniło.
>
> A może źle rozumuję? Może jest konieczna zmiana wpisu w /etc/inetd.conf lub
> coś w tym guście?
zaleca się uruchomienie inetda umiejącego IPv6

btw. myślę, że wkrótce zrezygnujemy z inetd (ale to zależy od paru drobiazgów)
i przejdziemy na rlinetd'a. Za:
- wspiera IPv6 (wersja w rozwoju)
- jest rozwijany (w przeciwieństwie do inetd)
- wiele ficzerów
- wspiera /etc/rlinetd.d/ (każdy serwis w osobnym pliku)
Przeciw:
- nie znam go jeszcze więc nie wiem co tu napisać ;)

--
 _____  __    ____       arkadiusz miśkiewicz      misiek w pld.org.pl
 \  _  \\  \  \    \  tel. +48 604395925  sysadm: zsz2.starachowice.pl
 /__/   /____//____/     Polish Linux Distribution with IPv6 support