VIM i pliki tymczasowe

Wto, 6 Lip 1999, 10:12:14 CEST

On Tue, 6 Jul 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:
[..]

> No... właśnie ja mam, inni mogą też mieć, a jeszcze inni mogą nie mieć ...
> W pakiecie root (w PLD-devel/CVS ) dodałem ~/tmp dla super-użytkownika,
> aby wszystkie locki i tymczasowe backupy (mc,vim,joe itp) właśnie się tam
> znajdowaly ale moze ktos sobie nie zyczyc ~/tmp w swoim rootowskim
> katalogu ... W 1.1 PLD root nie mial ~/tmp zatem w momencie upgradu do
> 1.3 PLD (bez upgradu root-*) tymczasowe kopie zapasowe z edytorów
> laduja dla niego w /var/state/<edytor> ..

Eee .. znowu zaczynasz próbować myśleć zamiast osoby wykonującej jakąś
czynność. A co jak ktoś sobie wykasuje /var/state/vim ? Masz coś na taką
ewentualność ?

> Zreszta tak jest sugerowane w FHS 2.0 ...

To też nie może być odpowiedzią.
Tak na dobrą spraweę skoro vim nie ma błedów typu tmp race to nawet backup
w /tmp nie jest niczym czego możnaby się obawiać (a zdaje się, że o to
chodziło).