Xwindow i xinit, inn, itp

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Śro, 7 Lip 1999, 09:28:38 CEST

On wto, 06 lip 1999, Tomasz Kłoczko wrote:
> Wydaje mi się, że pchanie w tym wypadku wszystkiego do /etc/sysconfig to
> chyba ciut nie tak. To są sprawy X11 więc bardziej adekwatnym byłaby chyba
> lokacja /etc/X11. Co do reszty to generalnie zgoda czyli rejestracja rzezy
> typu DM i WM, a także posiadanie domyślnego DM (bąć nie) i WM dla osób
> które jeszcze nie wybrały.
To na pewno trzeba zrobic.

> Tak czy inaczej pojawia się chyba jeszcze co najmniej trzecia jeśli nie
> cwarta warstwa w tym wszystkim. Chodzi mianowicie o tematy. Czyli oprócz
> ExecDM, ExecWM (nie style bo to jest trochę mylące) byłoby/mogłoby być
> jeszcze ThemeDM, ThemeWM.

To juz raczej bylaby przesada. Kazdy z DM/WM ma swoje narzedzia do
konfiguracji  - wyboru tematow. I te narzedzia sa czescia DM/WM, z
ktorej powodu mozna wybrac jeden albo drugi program.  I PLD nie powinno
nic tu zmieniac.

 Jedynie mozemy zadbac, aby niektore pliki (tapety,ikony,dzwieki...)
niepotrzebnie sie nie dublowaly, pamietajac przy tym, ze nie mozemy
wymagac instalowanie GNOME, zeby wybrac tapete w KDE. I tu moze byc
problem

Pozdrowienia,
     Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !