PLD CVS: SPECS misiek

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Nie, 11 Lip 1999, 17:03:00 CEST

O ile pamięć mnie nie myli to napisałeś(aś):
> .. Twój cyrk twoje małpy. Rlinetd i inne takie powinny IMHO byc w
> supported diabli wiedza co w nich siedzi i jakie potencjalne 'wady' maja
> Wstawianie rlinetd w tej chwili jako domyslnego super-serwera sieciowego
> do 'stable' jest rownoznaczne z nakladaniem sobie worka na leb. Moze
> bedzie chodzilo poprawnie moze nie. Takie rzeczy raczej powinny byc w
> PLD-devel najpierw testowane zanim trafia do stable.
> Przypominam, ze wszystkie (liczace sie ) dystrybucje linuxa oparte sa o
> inetd a raczej tych dystrybucji nie skladaja osoby bez doswiadczenia.

W związku z tą i innymi uwagami mogę robić za królika doświadczalnego. Spec
z rlinetd zrobiłem już dawno, teraz wrzucę go do siebie do domku i na serwer
ISP i niech działa. Myślę, że to będzie wsytarczający egzamin.

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440,
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer