PLD CVS: SPECS misiek

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Nie, 11 Lip 1999, 17:07:11 CEST

[niedziela, 11 lipiec 1999], Michal Margula napisał(a):

> W związku z tą i innymi uwagami mogę robić za królika doświadczalnego. Spec
> z rlinetd zrobiłem już dawno, teraz wrzucę go do siebie do domku i na serwer
> ISP i niech działa. Myślę, że to będzie wsytarczający egzamin.
Uprasza się o testowanie najnowszego snapa

--
 _____  __    ____       arkadiusz miśkiewicz      misiek w pld.org.pl
 \  _  \\  \  \    \  tel. +48 604395925  sysadm: zsz2.starachowice.pl
 /__/   /____//____/     Polish Linux Distribution with IPv6 support