skad zassac pakiety

Piotr Meyer piotrm w webcorp.com.pl
Czw, 15 Lip 1999, 14:04:22 CEST

Pawel Gajda wrote:

> Odkąd pakiety powędrowały do CVS nie ma kompletnego zestawu
> przekompilowanych rpm-ów nigdzie (swoją drogą dlaczego? w czym
> problem?).  Co nieco ma kloczek u siebie na cenzorze, a także Wojtek
> Ślusarczyk na magellanie (ftp://magellan.shadow.eu.org) - ale to
> jest devel, więc dla odważnych i tak dalej... ;)
> Chociaż z drugiej strony devel to nadal jedyne PLD jakie mamy, jeśli
> pominąć drobny szczegół w postaci braku instalatora.

Taki szczegol mnie nie zniecheca :) Moj pierwszy linux to byl
Slackware :)))))
Ale... do magellana mam tak wolno, ze szybciej byloby dyskietki
poczta przesylac :(
Powiedzcie, co stoi na przeszkodzie, zeby udostepniac 'rzeszom'
przekompilowane rpm-y? Brak miejsca? Brak czasu? (obawiam sie,
ze ten drugi).
A jesli juz nie binaria, to niech mi ktos (choc w skrocie) powie
skad i jak wziac aktualne (pewnie z CVSa?) SRPMy... i bedziecie
mieli ze mna spokoj na miesiac :)

Pozdrawiam,
Piotr 'Aniou' Meyer

--
Piotr MEYER - WEB Corporation Polska Sp. z o.o.