skad zassac pakiety

Wojtek Slusarczyk wojtek w pld.org.pl
Pią, 16 Lip 1999, 12:04:48 CEST

On Thu, 15 Jul 1999, Piotr Meyer wrote:

> Taki szczegol mnie nie zniecheca :) Moj pierwszy linux to byl
> Slackware :)))))

? To ze nazywa sie to 'devel' nie oznacza wcale ze tylko dla odwaznych ...
BTW Jak pracowales na Slacku to powinien Cie ucieszyc fakt ze 1.3 PLD
dostalo cale 'miedzymordie /etc/profile'wo- tcsh-owe, less-owe'
ze .. Slackware'a 4.x ;)

> Ale... do magellana mam tak wolno, ze szybciej byloby dyskietki
> poczta przesylac :(

Juz niedlugo i bedzie o wiele szybciej .. ;)

> Powiedzcie, co stoi na przeszkodzie, zeby udostepniac 'rzeszom'
> przekompilowane rpm-y? Brak miejsca? Brak czasu? (obawiam sie,
> ze ten drugi).
> A jesli juz nie binaria, to niech mi ktos (choc w skrocie) powie
> skad i jak wziac aktualne (pewnie z CVSa?) SRPMy... i bedziecie
> mieli ze mna spokoj na miesiac :)

... To to juz to do wlasciciela CVS kierowac prosze.. ;)

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin