Nowy pakiet

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Czw, 22 Lip 1999, 08:13:13 CEST

On Wed, 21 Jul 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Wed, 21 Jul 1999, Jacek Rzęsista wrote:
>
> <MODE=Garfild>
> Much beter :)
> </MODE>
To miód dla mych uszu :-))))))

> Tylko pytanie .. czy ta binarka musi mieć suidroot ?
> Inna sprawa .. jezeli katra jest PCI to zapewne będzie też chodzić i na
> AXP jak i na sparchach z magistralą PCI jak i na innch czyli Excludeach
> chyba nie jest konieczne.
Ta karta jest na ISA (przynajmniej ta, na którą paczowałem i na której
sprawdzałem) - dlatego jest to Excludearch (o ile wiem, ISA jest chyba
tylko w PC-etach.... - ale może się mylę .....). Co do suida - to
potrzebuje go do dostępu do karty - w źródłach jest wykorzystywana funkcja
ioperm() - chociaż z drugiej strony nigdy nie próbowałem tego odpalać bez
suida .. :-)) - a niestety nie sprawdzę, bo w tej chwili mam już inną
kartę muzyczną ... Może więc ktoś, kto posiada na stanie kartę VIBRA16
(SB16)-FM lub jakąś radiową sprawdziłby ?
Pozdrawiam
Jasio.
--
Jacek Rzęsista