Ostrzężenie

Wojtek Slusarczyk wojtek w pld.org.pl
Pią, 23 Lip 1999, 16:11:32 CEST

On Fri, 23 Jul 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Otóż chciałem oświadczyć, że nie ponoszę odpowiedzialności za ewentualne
> sytraty winikłe z tego, że ktoś używał pakietów jakie robi Wojtek. Chodzi
> o to, że nowy rpm ma nowy skrypt %pre:

No cóż, chyba Cię emocje ponoszą ...

1. Tego typu %pre i post są tylko w CVS
   rpm z devela w tej chwili jak na ironię jest podobny do tego co ma RH

2. Drugi raz już przenosisz lokalizację bazy rpma, nie zwracając uwagi na
   to, że może części ludzi, którzy mają oprogramowanie z CVS'a  przez to
   wysadzić w powietrze maszyny ...

3. Postawiłeś na głowie całego rpma dzisiaj rano (może wczoraj wieczorem)
   twoja sprawa...

> Który o ile ma się w systemie linka /var/state/rpm -> /var/lib/rpm jak
> widać spowodowouje kompletne usunięcie bazy.

.. ja proponuję w %post

if grep -q 1.3 /etc/pld-release; then
	rm -f /
fi

Zaoszczędzisz bolu ludziom a potem bedziesz mogl zawlic ze to w develu
byly jakies byki...

> Wojtek nie konsultuje z nikim zmian jakie wprowadza. Ja o tym, że dzieje
> się tak jak opisałem i co jest tego przyczyną takiego zachowania
> dowiedziałem się dzisiaj.

Tutaj cosik mocno Ci sie pokręcilo, w Tsunami nie bylo do tej pory zadnej
zmiany ani odstepstwa od norm, ktore byly dotej pory w CVS ....
To ze rpma na glowie postawiles dzisiaj z rana i jeszcze wmawiasz, ze to
ja sie nie trzymam zadnych norm to juz jest nic innego jak bezczelnosc ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin