Ostrzężenie

Pią, 23 Lip 1999, 16:21:15 CEST

On Fri, 23 Jul 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:

> No cóż, chyba Cię emocje ponoszą ...
>
> 1. Tego typu %pre i post są tylko w CVS
>    rpm z devela w tej chwili jak na ironię jest podobny do tego co ma RH

W tej chwili nie wiadomo jak wyglądał filesystem przed godzina 13:48
dzisiaj gdyż taką datę modufikacji ma pakiet jaki jest teraz u Ceibie.
Faktem jest to, że Janek używał pakietów od Ciebie i że bazę stracił.

> 2. Drugi raz już przenosisz lokalizację bazy rpma, nie zwracając uwagi na
>    to, że może części ludzi, którzy mają oprogramowanie z CVS'a  przez to
>    wysadzić w powietrze maszyny ...

Możesz to rozwinąć ?

> 3. Postawiłeś na głowie całego rpma dzisiaj rano (może wczoraj wieczorem)
>    twoja sprawa...

Możesz to rozwinąć ?

> .. ja proponuję w %post
>
> if grep -q 1.3 /etc/pld-release; then
> 	rm -f /
> fi
>
> Zaoszczędzisz bolu ludziom a potem bedziesz mogl zawlic ze to w develu
> byly jakies byki...

Nie rozumiem. Możesz to rozwinąć ?

> Tutaj cosik mocno Ci sie pokręcilo, w Tsunami nie bylo do tej pory zadnej
> zmiany ani odstepstwa od norm, ktore byly dotej pory w CVS ....
> To ze rpma na glowie postawiles dzisiaj z rana i jeszcze wmawiasz, ze to
> ja sie nie trzymam zadnych norm to juz jest nic innego jak bezczelnosc ...

Przepraszam ale powyżej nie ma pokręcenia. Nie konsultujesz zmian jakie
wykonujesz z innymi.