Zapis konfiguracji sieci.

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Pon, 26 Lip 1999, 18:11:31 CEST

[poniedziałek, 26 lipiec 1999], Piotr Grochowski napisał(a):

> HeY!
> Na początek: czytaliście lipcowy Chip Special (Linux)? Jest tam artukuł o
> dystrybucjach linuxa -- wspomnieli między innymi właśnie o PLD.
> OK. Ale przejdźmy do rzeczy: piszę właśnie część instalatora mająca za
> zadanie skonfigurować sieć. Może mi ktoś powiedzieć jak to (tzn. /etc)
> jest w PLD zorganizowane? Jak ktoś ma puszczoną maszynkę na PLD, to
> prosiłbym od razu może o jego zestaw tych plików, gdzie konf. sieci jest
> zapisana (na priva oczywiście).

Jeśli chodzi o stable i rc-scripts to pliki konfiguracyjne sieci są w
/etc/sysconfig/interfaces i wyglądają tak jak w RH.
Jedynie nie poleca się już stosować NETMASK a PREFIX.
Osobami najbardziej kompetentnymi w tej sprawie są Arek i Grzesiek, główni
autorzy tego co jest w rc-scripts.

Wiget
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak