Zapis konfiguracji sieci.

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Pon, 26 Lip 1999, 19:00:34 CEST

On Mon, 26 Jul 1999, Artur Frysiak wrote:

> Jeśli chodzi o stable i rc-scripts to pliki konfiguracyjne sieci są w
> /etc/sysconfig/interfaces i wyglądają tak jak w RH.
> Jedynie nie poleca się już stosować NETMASK a PREFIX.

Najwieksze roznice sa dla ppp, ale to nie lezy w kompetencjach
instalatora ;-).
Prosze tez pamietac o tym ze rc-scriptsy uzywaja ip kuznietzowa a nie
nettolsow. To na wypadek robienia bootkietki.

> Wiget
> --
Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL