Instalacja rpm-a

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.waw.pl
Wto, 27 Lip 1999, 20:27:39 CEST

[wtorek, 27 lipiec 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Nie rozumiem. Kto lub co Ciebie zmusiło ? Jeżeli i tak pakietów nie robisz
> (jakoś od kilku miesięcy nie zauważyłemn żebyś coś modyfikował wzasobach
> repo .. i bynajmniej nie jest w tym zaszyty jakiś podtekst tylko mówię o
> faktach które mają być pomocne w rozstrzygnieciu pytania jakie stawiasz)
> to nic Ciebie nie zmuszało do używania akurat tego rpm-a.

Tia. Oczywiście nie mam prawa brać użytecznych pakietów z CVSa i
ich rekompilować? Bo wg Ciebie testowanie polega na tym, że wrzucasz coś do
$FTP/test i sobie leży, a potem uznajesz, że wytestowane.

>Instalując
> binarne pakiety mogłeś równie dobrze użyć kompilatu jaki przychodzi z RH.
> Zmiany jakie posiada rpm jakie jest na ftp.pld.org.pl dotykają tylko etabu
> budowania pakietu, polskich zasobów i konfiguracji. To wszystko nie dotyka
> sposobu instalowania pakietów.

kłoczek!!! naprawdę nie mogę brać src.rpmów z PLD?
Powiedz? Mam zaprzestać tej haniebnej praktyki? OK.
Sam sobie i przeciw sobie ustawię regułki na firewalu odrzucające wszelkie
pakiety mające coś współnego z pl.org.pl.

Miłego życia.

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/