Instalacja rpm-a

Wto, 27 Lip 1999, 21:14:25 CEST

On Tue, 27 Jul 1999, Ziemek Borowski wrote:
[..]
> kłoczek!!! naprawdę nie mogę brać src.rpmów z PLD?
> Powiedz? Mam zaprzestać tej haniebnej praktyki? OK.

Tak. Co więcej _nakazuję_ Ci to o ile masz zamiar kiedykolwiek jeszcze
sugerować tego typu niedożeczności.

> Sam sobie i przeciw sobie ustawię regułki na firewalu odrzucające wszelkie
> pakiety mające coś współnego z pl.org.pl.
>
> Miłego życia.

A ja odrobiny zastanowienia nad ekstrapolacją niektórych odpowiedzi czy
podtekstów. Żeby to jeszcze miało jakiś zwiazek z tym co faktocznie
ktokolwiek zamierza robić to co innego ale w formie jaką podajesz to już
zachacza o wyazd wręcz pod aresem osobistym, a czegoś takiego mało kto
lubi .. tym bardziej jeżeli robi się to publicznie.

Nie wiem czym Ci zawiniełem, że albo odpowiewdzasz mi monosyalbami albo
czymś co zahacza o dość nieprzyjemne rzeczy. Może to coś z poprzedniego
wcielenia. Jeżeli tak było to przepraszam i skończmy ten już durny wątek,
bo napewno nie tylko ja jestem już tym lekko wnerwiony.