kilka luznych uwag

Wojtek Slusarczyk wojtek w pld.org.pl
Śro, 28 Lip 1999, 16:43:24 CEST

On Wed, 28 Jul 1999, Robert Slaski wrote:

> ostatnia wersja na ftp.pld.org.pl to 4.2-19, jesli 4.2-21 ma to
> poprawione to cofam pytanie.

A z Tasku .. czyli PLD-'stable' ;) .. a to tak tam jest /usr/bin/tput
bo w PLD (developers ;) jest w /bin no chyba ze tpust nie jest uzywany w
nowych rc-scryptach

> moze nie jest to eleganckie, ale ja mam /usr/src jako symlinka na
> /home/sources.

a fe ... no ale fakt, tak jak mowil Andrzej na czas kompilacji kernela czy
instalacji pakietów mozna re-montowac (rw) i tyle, zreszta nie kazdy
uzywa /usr (ro) a nawet spora czesc nie ma /usr na osobnej partycji...

> whatis i makewhatis raczej da sie spaczowac, solinki zmienia sie raczej
> tylko w czasie instalacji nowych pakietow/bibliotek - nie jest to wielki
> problem, nie wiem co jeszcze trzeba by zmienic.

Przejżymy ..

> Mam u siebie prosciutki skrypt 'sysupgrade' wywolywany z parametrami
> enable|disable|status ktory przemontowuje filesystemy (/usr i
> /var/state/rpm), a jesli sie nie da to sprawdza lsof-em, ktore pliki i
> procesy je blokuja.

Pokaz .. ;)

> akrobatem, co z netscapem ktory go u mnie wywoluje; wowczas dostaje od
> netscape'a cos takiego:  sh: /bin/acroread /tmp/MO379xxxxx.pdf); rm
> /tmp/MO379xxxxx.pdf)&: unexpected `/'

Nie wiem gdzie moze go bolec ..

> Mysle, ze moglbym ;-), przy czym sa dwie kwestie: opracowanie
> rc-skryptow i integracja z kernelem (stad bylo moje pytanie o koncepcje
> pakietow kernela). Np. niektorych driverow nie da sie zbudowac jako
> moduly i musza byc wkompilowane statycznie.

To już trzeba abyś pogadał z maintanerem rc-scriptów (chyba Grzesiek)
i z nim uzgodnił co i jak ...

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148