kilka luznych uwag

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Śro, 28 Lip 1999, 18:56:20 CEST

[środa, 28 lipiec 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> On Wed, 28 Jul 1999, Robert Slaski wrote:
> [..]
>
> Ten skrypt nie jest doodpalanai z ręki. Może zresztą wartoby dorobić żeby
> sprawdzał czy tty nie zwraca wartości niepustej żeby przed takim użyciem
> to zabezpieczyć.

> libncurses jest w /lib (nie mamy libtermcap i używamy tylko terminfo).
> tput jest do przeniesienie do /bin.

tput jest wykorzystywany jeśli jest. Jeśli nie jest dostępny (lub nie jest
dostępna baza terminfo) to są używane kody dla terminala 'linux'
(hardcoded).
_Nie trzeba_ więc przenosić tput do /bin (po co zwiększać rootfs). Po
doprowadzeniu rc-scripts do używalnej formy (chyba już się to stało) będzie
można się zastanowić czy libncurses jest potrzebne w /lib.

Wiget
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak