Xwindow i xinit, inn, itp

Wojtek Slusarczyk wojtek w magellan.SHADOW.EU.ORG
Sob, 3 Lip 1999, 10:58:14 CEST

On Thu, Jun 24, 1999 at 12:46:55PM +0200, Bartosz Waszak wrote:
> w INNie z RH6 , PLD. W docach do inndf pisze, ze to ma zastąpić df i awk
> więc prawdopodobnie w jakis sposób formatuje wyjście df.

INN dla PLD powinien zrobić ktoś kto go na codzień używa i wie co i gdzie
może go "boleć" ... Jak do tej pory zadaje się był robiony na 'macajeva'
bazując głównie na RH ... Jeżeli masz chodzącego INN'a, używasz go na
codzień to mam prośbę abyś wystawił gdziekolwiek dużą plombę do ściągnięcia;
fajnie by było jak by też zawierała poprawione - przykładowe configi
(wyhashowane ...)

> losowe cytaty) Ja go używałem w debianie także do tworzenia pliku issue
> i motd. Tworzy pliki FIFO. Taka mała rzecz a cieszy może komuś się przyda.
Zaraz go obejżę ..

--
Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin