Aktualizacja PAKIETY.stan

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Śro, 7 Lip 1999, 20:00:36 CEST

O ile pamięć mnie nie myli to napisałeś(aś):

> Janek kontrolnie przeleciał całą listę od góry do dołu. Ja tak czy inaczej
> raz dzień, dwa, trzy coś tam modyfikuję o ile stan pakietu jakoś się
> ustali.
> Wydaje mi się, że w zasadzie wystarczy jeżeli osoby w tej chwili
> decydujące o przepuszczeniu jakiegoś pakietu będa ten plik modyfikować (w
> tej chwili są to Janek, Artur i ja).
> Tak czy inaczej .. w momencie kiedy zdecyduję się zajrzeć do pakietu to o
> ile przejdzie on budowanie via builder na wszystkich platformach to
> modyfikuję status pakietu i najczęściej pakiety zmieniają się na plus ale
> [...]

No to sprawa już jest jasna. Dopisałem parę pakietów tam, ale wydaje mi się,
że najlepiej to zaktualizować z aktualnym repo CVS, bo wielu pakietów nie ma
tam wymienionych.

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440,
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer