GNUPG, PGP 2.6.3, PGP 5.0/6./6.51

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Pią, 9 Lip 1999, 13:57:18 CEST

On Wed, Jul 07, 1999 at 08:36:49PM +0200, Bartosz Waszak wrote:
> Jak wygląda sprawa z oprogramowaniem kryptograficznym w PLD jak będzie ono
> rozprowadzane (jako supported i w podstawowej dystrybucji go nie bedzie/czy
> będzie ???) bo z tego co się orientuje są jakieś restrykcje na kryptografię,
> ale za bardzo nie wiem o co chodzi.
>
> GNU PG nie ma takich restrykcji i jak wygląda kompatybilność kluczy
> z PGP do GPG (nie ma on chyba obsługi RSA i IDEA -- takie są klucze PGP)

GnuPG nie potrafi generować kluczy RSA (celowo). Natomiast potrafi
tworzyć i czytać kryptogramy szyfrowane RSA/IDEA. Zajrzyj na stronę
http://ceti.pl/~kravietz/pgp/, tam jest to mniej więcej wyjaśnione.

> a mnie chodzi o to by mieć dostęp do kluczy PGP 2.6.3 , 5.0 , a także
> najnowszych z 6.0 a wszystko w GPG

Klucze używane przez 6.0 są kompatybilne z PGP 5.0 i GnuPG.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.pl/~kravietz/