PLDconfig, linuxconf

Sob, 17 Lip 1999, 00:20:30 CEST

On Thu, 15 Jul 1999, Bartosz Waszak wrote:

> Jakiś czas temu na tej liście toczyła   się dyskusja na  temat linuxconfa,  a
> mianowicie  pozbycia się jego śladów z  rc-scriptów,  jak sądze już wyleciał.
> Interesuje  mnie jedna   rzecz   czy  jak będzie   ten pldconfig (jego zakres
> działań będzie podobny do linuxconfa). Odnośnie tego mam  propozycję jeśli ma
> być  on zmodularyzowany,   moduły  powinny  być niezależne od konsoli,   Xów.
> Rozumiem  przez  to , że moduł będzie się komunikował z otaczającym "światem"
> przez funkcje typu show, ask_user, radio_button, checkbox itp,  które były by
> [...]

Na początek spróbujmy moze skatalogować różne pomysły jakie juz są
zrealizowane i jakie można próbować realizować po to żeby wiedzieć od
czego można wystarować i w jakim kierunku warto podążać.
Dobrze także by było żeby przynajmniej niektóre elementy tak tworzonej
konfiguracji dało się opisywać w bazie utworzonej z pomocą LDAP.

Teamt nie był do tąd za bardzo drążony także jeżeli masz chęć zajać sie
tym bardziej wnikliwie to zacząć bym Ci radził od włąsnie takiego
skatalogowania stanu obecnego i pomysłów jakie można realizować.