Głupie pytanie nr 2

Sob, 17 Lip 1999, 23:51:54 CEST

On Sat, 17 Jul 1999, Konrad Stepien wrote:

> Zasadzniczo kolejność nie ma znaczenia, ale kiedyś spotkałem się
> z przypadkiem że miała. Nie pamiętam gdzie co to było, ale taki przypadek
> miał miejsce.

Próbowałem to rozgryźć dzisiaj i na razie nie udało mi się tego rozwikłać
(muszę porozmawiać ze znajomym, który indianina do śniadania przegryza).

Fragmenty z httpd.conf:

#
# Dynamic Shared Object (DSO) Support
#
# To be able to use the functionality of a module which was built as a DSO you
# have to place corresponding `LoadModule' lines at this location so the
# directives contained in it are actually available _before_ they are used.
# Please read the file README.DSO in the Apache 1.3 distribution for more
# details about the DSO mechanism and run `httpd -l' for the list of already
# built-in (statically linked and thus always available) modules in your httpd
# binary.
#
# Note: The order is which modules are loaded is important.  Don't change
# the order below without expert advice.
#
# Example:
# LoadModule foo_module libexec/mod_foo.so
<i tu juz lista zarejestrowanych modułów>

Ale poniżej jeszcze:

#  Reconstruction of the complete module list from all available modules
#  (static and shared ones) to achieve correct module execution order.
#  [WHENEVER YOU CHANGE THE LOADMODULE SECTION ABOVE UPDATE THIS, TOO]
ClearModuleList
AddModule <moduł>.c
.
.

Z powyższego wynika, że kolejność jest istotna i na razie nie mam
koncepcji na to jak to rejestrować. Wogóle nie zauważyłem nigdzie
dodatkowych informacji, które pomogłyby rozwikłać zagadnienia kolejności
ładowania modułów. Nie rozumiem dlaczego jest ten dualizm z LoadModule i
AddModule (IMHO wystarczyłoby tylko LoadModule).