Ostrzężenie

Pią, 23 Lip 1999, 17:19:15 CEST

On Fri, 23 Jul 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:

> ... Brednie ... do mnie masz pretensje, ze Jankowi poleciala baza, po
> Twoich nieprzemyslanych zmianach w rpmie ?? ...
> Gdybys przynajmniej uzywal tego co sam robisz, nie narazal bys ludzi
> na takie wypadki ...

Przepraszam. Możesz przejść wreszcie do konkretów ? Jakie nieprzemyślane
zmiany ? Skąd wiesz, że nie używam tego co sam robię ?

> [...]
> nie ma mowy o zadnych `przenosinach' na otwartej bazie rpma ...
>
> _NIE MA PRAWA_ cokolwiek zlego sie stac jezeli pracuje sie na 1.3 PLD
>
> Zreszta defaultowo jest backup w /var/db/backups/rpm
> tak, to ma rpm z 1.3 PLD defaultowo, z ostanich pieciu dni ...
> Co sie tyczy filesystemu, tak zmienialem go dzisiaj (nie majac nawet
> pojecia o tym, ze bedziesz wytaczal go jako argument) po prostu
> przebudowuje calosc softu ..
>
> Przykro mi z powodu utraty bazy przez Janka, ale to nie jest moja wina
> baza rpma z devela zanjduje sie wciaz w /var/db a winy nalezy upatrywac

Jakim felerze ? Możesz to wskazać ? Czy chodzi o to, że pisząc skrypt nie
pzrewidziałem takie jsytuacji ? Pytanie: czy cokolwiek mnie do tego
zobowiazuje ? czy wogóle wymieniasz jakieś informacje o tym co robisz ?
Ostrzegasz co jest złe, a co niebezpieczne czy niewłaściwe czy co Ci się z
jakiś powodów nie podoba ?

Co do tego co sam robisz to sam przyznajesz się, że nie interesuje Ciebie
zgodność z otoczeniem i że pod groźbą utraty danych nie powinno się używać
tego co robisz na systemach już działających nie opartych wcześneij o to
co robiłeś.
Właśnie tego typu zmiany były min. powodem tego, że zapis Ci zablokowałem.

> Zreszta i tak od dawna nie mam tam praw zapisu, wiec nawet gdybys zmienil
> logi to i tak by Ci nikt nie uwiezyl ...

Teraz to już przesadziłeś. Naprawdę myślisz, że jestem w stanie
dewadzieścia cztery godziny na dobę przechwytywać każdą zmianę i w razie
czego korygując także samą poprawkę przed wysłanie listu na commit listę ?
a co wiecej jestem to wszystko w stanie zrobić w pojedynczych sekundach ?
Jeżeli tak to zaczynasz sie ocierać o wiarę, że jest to możliwe, która to
wiara nie ma nic wspólnego z faktami.

kloczek
PS. Dopóty dopóki nie podasz jakiś konkretów nie będę odpowiedał na dalsze
listy na powyższy temat.