Ostrzężenie

Wojtek Slusarczyk wojtek w pld.org.pl
Pią, 23 Lip 1999, 16:37:43 CEST

On Fri, 23 Jul 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> W tej chwili nie wiadomo jak wyglądał filesystem przed godzina 13:48
> dzisiaj gdyż taką datę modufikacji ma pakiet jaki jest teraz u Ceibie.
> Faktem jest to, że Janek używał pakietów od Ciebie i że bazę stracił.

... Brednie ... do mnie masz pretensje, ze Jankowi poleciala baza, po
Twoich nieprzemyslanych zmianach w rpmie ?? ...
Gdybys przynajmniej uzywal tego co sam robisz, nie narazal bys ludzi
na takie wypadki ...

Spojz jak wyglada rpm dla devela , spojz jak jest
opisane przejscie z 1.1 PLD na 1.3 PLD -- jest prosba aby recznie
rozpakowac *.tar.gz z rpmem i zainicjowac nowa baze z /var/db/rpm ...
nie ma mowy o zadnych `przenosinach' na otwartej bazie rpma ...

_NIE MA PRAWA_ cokolwiek zlego sie stac jezeli pracuje sie na 1.3 PLD

Zreszta defaultowo jest backup w /var/db/backups/rpm
tak, to ma rpm z 1.3 PLD defaultowo, z ostanich pieciu dni ...
Co sie tyczy filesystemu, tak zmienialem go dzisiaj (nie majac nawet
pojecia o tym, ze bedziesz wytaczal go jako argument) po prostu
przebudowuje calosc softu ..

Przykro mi z powodu utraty bazy przez Janka, ale to nie jest moja wina
baza rpma z devela zanjduje sie wciaz w /var/db a winy nalezy upatrywac
w rpm-felerze z  CVS'a ...

Zreszta i tak od dawna nie mam tam praw zapisu, wiec nawet gdybys zmienil
logi to i tak by Ci nikt nie uwiezyl ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin