kilka luznych uwag

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Śro, 28 Lip 1999, 15:31:55 CEST

On Wed, 28 Jul 1999, Robert Slaski wrote:

> hej,
> nie wynikaja wlasnie z tej niespojnosci. A wiec kilka luznych uwag
> (prosilbym was o ew. skomentowanie):
>
> - kosmetyka: dlaczego /etc/rc.d/init.d/shutdwn a nie shutdown?

To jest wlasnie wynikiem przeprowadzonej kosmetyki.
w shutdwn jest wspolny kod dla skryptow reboot i halt.
Nazywa sie shutdwn dlatego zeby nie przychodzilo do glowy zeby mozna nim
showic shutdown.
Generalnie zadnego z tych skryptow nie nalezy uruchamiac gdyz od tego jest
program init ktory odpala je przy przechodzeniu do runleveli 0 i 6.

> I cos ode mnie: czy jestescie zainteresowani (bo ja tak :-) wlaczeniem
> do dystrybucji obslugi sprzetu i software zwiazanego z ATM - mam na

Jak jestes w tym dobry to bede mial dla Ciebie projekt do opracowania.

> pozdrawiam,
> robin

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL