Najnowszy RPM

Wojtek Slusarczyk wojtek w pld.org.pl
Wto, 1 Cze 1999, 19:37:43 CEST

On Tue, 1 Jun 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> sortuję usuwając powtarzające się linijki przekierowując wynik tego
> posortowania do /etc/shells.new po to żeby po wszystkim przenieść to do
> pliku /etc/shells ?

magellan wojtek:> rm -f ~/shells
magellan wojtek:> ./test
cat: /usr/home/users/wojtek/shells: Nie ma takiego pliku ani katalogu
magellan wojtek:> less test
(cat ~/shells; echo "/bin/ksh"; echo "/bin/sh" ) | sort -u > ~/shells.new
mv -f ~/shells.new ~/shells

test (END)

Czy naprawde nie dostrzegasz różnicy ?

> tu jest sens i logika. Jak można w taki razie pracować w grupie, kiedy
> zmiany na jakie wprowadzasz trzeba za każdym razem przeglądać linijka po
> linijce nie mogąc założyć że to co wprowadzasz jest poprawne ?

... do tej pory nic nie mówiłem, tylko poprawiałem pakiety, tetowałem
i wrzucałem poprawione do CVS'a i naprawde nie mam zamiaru wyciagac
wszystkiego na PLD list ...
Czepiacie sie pierdol i zajmujecie sie pierdolami ....
Np. zauwaz ze poprawilem "kontorowersyjne" %post
i po prostu zrobilem ~$ cvs ci ...

W nagrode musze tutaj przyjmowac grad pytan i wywodow ktore mnie odciagaja
od pracy ... Naprawde ostatni raz wyjasniam takie a nie inne posuniecia.

co sie tyczy ~/.rpmmacros too jest to po to aby sobie moc przedefiniowac
%{_datadir}, %{_libdir} itp .. jezeli pakiet jest np. generowany z
przeznaczeniem na inna maszyne (IMHO), tak ze chyba nie tylko pola
packager czy distribution sie wypaelnia ...  Poza tym mam w swoim
~/.rpmmacros mam

%_arch                  i586
%_vendor                pld
%_os                    linux
%_target_platform       %{_target_cpu}-%{_vendor}-%{_target_os}

gdzie po instalacji %_arch był i386. Pierdóła bo pierdóła ale zmienić
wypada .... W tej chwili moje ~/.rpmmacros =

~$ cat /usr/lib/rpm/macros > ~/.rpmmacros
~$ cat /usr/lib/rpm/macros.pld >> ~/.rpmmacros
~$ cat /usr/lib/rpm/rpmrc > ~/.rpmrc

+ stosowne zmiany ...
Na tym koncze odpowiedz i nie zamiezam juz odpowiadac dalej,

over,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin